InfoTrafic: Situatia drumurilor miercuri, 3 septembrie 2014

ceata_densaCentrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că la această oră (7:00), în judeţul Ialomiţa, traficul rutier de pe DN2A Urziceni – Slobozia se desfăşoară pe străzi secundare din localitatea Ciochina, deoarece circulaţia pe drumul naţional este întreruptă la kilometrul 38+713 metri, un autotren răsturnându-se pe partea carosabilă în jurul orei 3:30. Cauza probabilă a accidentului a fost oboseala la volan. Conducătorul auto a suferit răni uşoare. Circulaţia va fi restabilită în cursul zilei.

Astăzi, 3 septembrie 2014, în judeţul Prahova, între orele 08.00 şi 22.00, pe DN1B Ploieşti – Buzău se vor executa lucrări de reparaţie la o trecere la nivel cu calea ferată, la kilometrul 9+200 de metri, iar traficul rutier va fi oprit.

Rută ocolitoare: DN1A kilometrul 91+100 de metri – DC59 Boldeşti-Scăeni – DJ250 – DJ102E – DN1B, kilometrul 13+420 de metri (Bucov).

În judeţul Buzău este închis DN10 Buzău-Braşov, în zona Siriu, de la kilometrul 80+900 de metri până la kilometrul 81+150 de metri, din cauza unei alunecări de teren active, pe partea carosabilă ajungând pietre, arbori şi pământ.

Rute ocolitoare:

• DN1B Buzău – Ploieşti, DN1A Ploieşti – Cheia – Săcele (la această rută adăugându-se astăzi, 3 septembrie, în intervalul orar 8:00-22:00, devierea din Bucov către Boldeşti-Scăeni pe DJ102E şi DJ250, din cauza lucrărilor la trecerea la nivel cu calea ferată din zona Blejoi);

• DN10, km 47+100, DJ 102B Cislău, Gura Bâscei – Vălenii de Munte, DN1A Vălenii de Munte – Cheia – Săcele.

Amintim că, în urma precipitaţiilor abundente de la sfârşitul lunii iulie, traficul rutier este întrerupt pe DN7A, în judeţul Hunedoara, în zona Jieţ, pe porţiunea cuprinsă între kilometrii 96 şi 105+120 de metri, din cauza erodării terasamentului şi a unor alunecări de teren produse în urmă cu câteva luni.

Pe DN7 Piteşti – Râmnicu Vâlcea nu este permis accesul autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepţia celor destinate exclusiv transportului de persoane, din cauza unor alunecări de teren şi viituri produse la sfârşitul lunii trecute. Uneori, în zona Deduleşti (judeţul Argeş), unde se execută lucrări de consolidare şi se circulă pe o bandă, alternativ, cu ajutorul semafoarelor sau al piloţilor de dirijare, se formează coloane de autovehicule. Rutele ocolitoare pentru traficul greu sunt:

-pentru relaţia Râmnicu Vâlcea – Piteşti: DN64 Râmnicu Vâlcea – Drăgăşani – Găneasa, DN65 Găneasa – Slatina -Piteşti, traseu valabil şi în sens invers;

-pentru relaţia Sibiu – Bucureşti: DN1 Veştem – Braşov, DN1A Braşov – Cheia – Ploieşti – Bucureşti (A3 Ploieşti – Bucureşti), traseu valabil şi în sens invers.

Pe DN66 Bumbeşti Jiu – Petroşani, drum pe care se execută lucrări între kilometrii 93+500 de metri şi 126, traficul rutier se întrerupe de luni până vineri, în intervalele orare 7:00-12:00 şi 14:00-19:30. Pe respectivul segment de drum, în perioadele în care traficul rutier nu este întrerupt, se circulă cu unele restricţii.

Rute ocolitoare:

-DN67 Târgu Jiu – Râmnicu Vâlcea, DN7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu – Sebeş – Simeria, DN66 Simeria – Haţeg – Petroşani;

-DN67 Târgu Jiu – Drobeta-Turnu Severin, DN6 Drobeta-Turnu Severin – Orşova – Caransebeş, DN68 Caransebeş – Haţeg, DN66 Haţeg – Petroşani;

-DN66 Târgu Jiu – Filiaşi, DN6 Filiaşi – Strehaia – Drobeta-Turnu Severin – Orşova – Caransebeş, DN68 Caransebeş – Haţeg, DN66 Haţeg – Petroşani.

Tot pe DN66, până la data de 30 septembrie 2014, între localităţile gorjene Iezureni şi Bumbeşti-Jiu (kilometrii 83+030 – 92+150), de luni până sâmbătă, între orele 8:00 şi 18:00, se restricţionează circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică de 3,5 tone. Acestea circulă deviat, pe traseul Târgu Jiu (DN 66, kilometrul 83 + 30 de metri) – DJ 665 (Curtişoara – Tetila) – DC 3 (Tetila – Bumbeşti-Jiu) – Bumbeşti-Jiu (DN 66, kilometrul 92+150 de metri). Autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone vor tranzita tronsonul DN 66 cuprins între kilometrii 86 + 988 metri şi 90 + 363 metri, cu respectarea restricţiei de viteză de maximum 40 km/h şi a indicaţiilor piloţilor de circulaţie.

În judeţul Vâlcea, la orele de vârf, traficul rutier se desfăşoară îngreunat pe DN67, la kilometrul 196+140 de metri, în zona Ostroveni, din cauza unor lucrări de amenajare a unei intersecţii cu sens giratoriu cu noul bulevard Dem Rădulescu din municipiul Râmnicu Vâlcea. Se estimează că lucrările vor fi finalizate până în data de 30 septembie 2014.

În judeţul Hunedoara, pe DN74 Brad – Abrud, la kilometrul 23+80 de metri, în zona satului Buceş-Vulcan, un zid de sprijin s-a surpat, iar traficul rutier a fost întrerupt pe o bandă. Se circulă pe cealaltă bandă, alternativ, în ambele direcţii.

În judeţul Prahova, pe DN1A, în zona Măneciu, s-a produs o erodare a terasamentului pe porţiunea kilometrică 133+300-133+370 de metri. Se circulă alternativ, pe o bandă.

În județul Timiș, circulația autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone a fost restricţionată pe DN68A Lugoj – Traian Vuia, între kilometrii 3+190 și 27+500 de metri, din cauza unor alunecări de teren care au afectat corpul drumului. Ruta ocolitoare este DN6 (Centura Lugoj) – autostrada A6 (Lugoj – nodul rutier Balinț) – autostrada A1 (nodul rutier Balinț – intersecţie cu DN68A).

Pe DN73C, în județele Argeș şi Vâlcea, din cauza unor alunecări de teren, pe tronsonul Curtea de Argeş – Burluşi, între kilometrii 46 și 56, este restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 12,5 tone, iar pe tronsonul Burluşi – Piatra, între kilometrii 56 şi 61+434 de metri, nu este permis accesul autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone.

În județul Vrancea, în zona Jitia, o alunecare de teren a afectat terasamentul DN2N la kilometrul 46+800 de metri, iar traficul greu a fost restricţionat.

În judeţul Suceava, pe DN2E Marginea – Clit, la kilometrul 63+392 de metri se circulă pe o bandă, alternativ, cu restricţie pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 10 tone, din cauza surpării unui podeţ.

Rută ocolotoare pentru traficul greu: DN17 Păltinoasa – Suceava, DN2 Suceava – intersecţie cu DN2H, DN2H Milişăuţi – Rădăuţi, DN17A Rădăuţi – Marginea.

Până în data de 14 noiembrie 2014, pe DN57 Oraviţa – Moraviţa va fi restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 25 de tone, din cauza degradării suprafeţei carosabile în urma precipitaţiilor abundente de la sfârşitul lunii iulie.

În județul Argeș, pe DN67B Pitești – Drăgășani, la kilometrul 175+900 de metri, la intrarea în localitatea Poiana Lacului dinspre Pitești, a fost restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 30 de tone, din cauza unui pod avariat de o viitură, în urmă cu două luni.

Pe DN1 Bucureşti – Braşov, restricţia de circulaţie pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, se aplică, pe toată perioada anului, de luni până joi în intervalul orar 6:00 – 22:00, iar de vineri până duminică pe tot parcursul acestor zile (în intervalul orar 0:00 – 24:00).

Având în vedere că Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o informare referitoare la instabilitate atmosferică, valabilă în intervalul 3 septembrie, ora 11:00 – 4 septembrie, ora 15:00, (http://www.meteoromania.ro/anm/?page_id=92), sfătuim conducătorii auto să ruleze cu viteză adaptată în funcţie de starea carosabilului, să mărească distanţa în mers între autovehicule şi să folosească luminile de întâlnire inclusiv pe timpul zilei. Totodată, trebuie ţinut cont de faptul că pe unele drumuri naţionale care străbat zone muntoase sau deluroase pot apărea întreruperi de circulaţie cauzate de alunecări de teren. Câteva dintre drumurile pe care se produc frecvent astfel de fenomene sunt DN10 Buzău – Braşov, DN7 Dealu Negru – Valea Oltului, DN57 Orşova – Moldova Veche, DN7C-Transfăgărăşan.

Politia Romana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *